V Čine, Pekingu  6. apríla 2017 oznámila spoločnosť Hisense na spoločnej tlačovej konferencii s organizáciou FIFA, že sa stáva oficiálnym sponzorom Majstrovstiev sveta FIFA 2018. Hisense je tak vôbec prvou čínskou značkou klimatizácií a spotrebnej elektroniky, ktorá majstrovstvá sponzoruje.

Hisense ako oficiálny sponzor Majstrovstiev sveta FIFA sa bude angažovať v celej rade globálnych marketingových a reklamných aktivít v rámci Konfederačného pohára FIFA 2017 aj Majstrovstiev sveta FIFA 2018, v rámci ktorých sa dostane do viac ako 200 lokalít sveta, aby tak výrazne zvýšila medzinárodný vplyv svojej značky. Hisense bude môcť spojiť svoje logo so súťažami FIFA, bude mať aj celý rad ďalších práv, medzi ktoré patrí prístup na reklamné billboardy na štadiónoch, uvedenie v titulkoch na obrazovke a ďalšie rôzne príležitosti kreatívneho marketingu na ihrisku i mnoho ďalšieho.

Prezident spoločnosti Hisense Group pán Liu Hongxin považuje Majstrovstvá sveta FIFA za jednu z najvýznamnejších športových udalostí na svete, ktorým sa vyrovnajú snáď len Olympijské hry. Pre spoločnosť Hisense predstavuje sponzorovanie tejto prestížnej súťaže významný krok v propagácií a nielen ohromnú marketingovú príležitosť pre značku, ale aj zásadnú strategickú iniciatívu pre celú spoločnosť. “Počas rokov získala spoločnosť Hisense množstvo skúseností a dosiahla výrazný rast značky prostredníctvom sponzorovania športových udalostí,” hovorí pán Liu.

“Je nám cťou, že môžeme v rámci Majstrovstiev sveta FIFA 2018 podstúpiť svoju zatiaľ najväčšiu výzvu, a sme presvedčení, že táto aktivita výrazne zvýši globálne povedomie o značke a ekonomickú hodnotu spoločnosti Hisense ako skutočnej medzinárodnej značky. Majstrovstvá sveta je najväčšia a najprestížnejšia súťaž medzinárodného futbalového sveta, a predstavuje preto pre nás ideálnu platformu, ktorej sme súčasťou.“

Spoločnosť Hisense bude navyše počas Majstrovstiev sveta FIFA 2018 ponúkať svoje technické skúsenosti a produkty, s organizáciou FIFA tiež vytvorí spoločnú iniciatívu v oblasti výskumu a vývoja s cieľom ďalej posunúť hranice zobrazovacích technológií.

Generálna sekretárka FIFA Fatma Samourová povedala: “Organizácia FIFA je potešená, že môže privítať spoločnosť Hisense ako oficiálneho sponzora Majstrovstiev sveta FIFA 2018 v Rusku“. Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu na propagácií súťaže, a to najmä v Číne, kde je táto spoločnosť jednotkou na trhu klimatizácií a spotrebnej elektroniky a kde v súčasnosti futbal naberá na popularite. “Prezident organizácie FIFA Gianni Infantino zasiela gratulácie a vyjadruje svoje nadšenie z tohto partnerstva.

Významnú súčasť medzinárodnej stratégie spoločnosti Hisense predstavuje aktívna účasť na športovom marketingu za účelom zvýšenia povedomia o značke. Spoločnosť Hisense počas rokov sponzorovala významné športové udalosti a tímy, ako je UEFA Euro 2016, séria XFINITY Nascar, Joe Gibbs Racing, Australian Open a nemecký tím FC Schalke 04. Tieto aktivity spoločne s inovátorskými produktami Hisense s vysokou hodnotou pomáhajú značke udržať si svoje postavenie 3. najväčšieho výrobcu televízorov na svete aj v roku 2017. Podľa údajov o globálnom predaji televízorov v roku 2016 zaznamenaných spoločnosťou IHS Marki.